Egy pillanatra úgy éreztem ismét a régi. Ismét figyelmes és törődő. Kedves és gondoskodó.

Felhívott, hogy mit csinálok. Már alig vártam ezt a pillanatot. Megbeszéltük, hogy most ugyan kicsit nagyobb cselhez kell folyamodnom, de találkozunk. Nem gondolta volna, hogy igent mondok. Istenem mennyire buta tud lenni néha. Akkor aztán meg kiment az összes biztosítékom mikor közölte velem, hogy azt hitte van nálam valaki más. Hogy lehet valaki ennyire vak és önfejű és tök? Nem lát a szemétől! De most komolyan..... csak és kizárólag Ő van. Nem tudnék másik pasira úgy nézni mint rá. Képtelen lennék, és furcsán buta érzés, de úgy érezném bántanám Őt vele, holott nem, de mégis képtelen vagyok rá és nem is akarom. Ő van és lesz. Értem én, hogy nem érti, hiszen én sem értem sokszor, de ez van. Csak Ő. Az ideális, bár sokdzor elviselhetetlen, morcos, de alapvetően egy nagyon szerethető férfi.

Szóval felocsúdva az első meglepetésből, hogy rögtön rávágtam, hogy percek kérdése és ott vagyok. Hogyne lennék, ott hiszen már napok óta erre vártam. Most úgy éreztem, hogy Ő is. Úgy csókolt és úgy ért hozzám, hogy azt nem tudom elmondani. Másodpercek alatt lekerültek rólunk a ruháink, nem érdekelt a hideg, csak hogy ott volt nekem. Ott állt előttem, szinte teljesen álló szerszámmal. Nem tudtam ellenálni neki és a számba kellett vennem, ha csak néhány pillanatra is. Majd fogta magát hanyattdöntött és már bennem is volt. Ilyenkor nem tudok uralkodni magamon. Másodpercek alatt kielégített. Ott magaslott fölöttem, azzal a szempárral, arccal, testtel és illattal amit annyira imádok. És bennem volt, és egyre gyorsabban mozgott, majd minden porcikája megfeszült és egy óriásit élvezett. Belém. Bár ezek a percek megismételhetőek, újra átélhetőek lehetnének.....

 

 

Vannak olyan pillanatok az életben, hogy annyira nagyon hiányzik neked valaki, hogy szeretnéd kiszakítani az álmaidból a valóságba, hogy megölelhesd.

 

 

 

 

 

Újra és újra. Így csak a gondolataimban marad meg, és pillanatokra újraélem azokat a perceket.

Van esély ismét egy nyugodt körülmények között eltölthető éjszakára. Semmire sem vágyom jobban jelen pillanatban.

A bejegyzés trackback címe:

https://szexpajtas.blog.hu/api/trackback/id/tr531849794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása