Már sokadszorra futok neki, hogy megírjam ezt a bejegyzést, de valahogy nem akar összejönni. A fene tudja miért?! Mindenesetre kitartó vagyok:-)

Szóval...találkoztunk és- ahogy Ő mondaná- egy laza szopás azért összejött. Talált rá megoldást, hogy miért szeretem vele a szexet.... mégpedig, azért mert vele el tudom magam engedni és felszabadult tudok lenni, meg mert menekülök a kapcsolatomból. Tulajdonképpen ez arra is egy egész jó indok, hogy az ember lánya miért tart "szeretőt".  

Jólesett volna több, csak nem volt megfelelő "helyszín". Pillanatok alatt kielégítettem, még csak ideje sem volt felfogni a dolgokat. És igen piszok mód visszaélek azzal, hogy tudom, hogy mit szeret nagyon. Node nem vagyok Én telhetetlen! Meg egyébként sem ez volt az este fura része.

Viccesen megjegyezte, hogy már megint jól kihasználtam. Hápersze.....mer én már csak olyan vagyok....hobbiból szoktam vele szexelni. Mer milyen jó dolog egy pasit "eszköznek" használni saját kielégülésünk céljából.

Csakhogy, itt van egy icipici gond. Mégpedig, hogy ez nem így van. Elvitázhattunk volna azon, hogy ki szerint ki használ ki kit? De nem volt értelme. Ha belegondolok, tulajdonképpen senki nem használ ki senkit. Ez egy játék. És bizony előfordul hogy valaki kimarad 2X a dobásból:-) Amíg élvezzük addig tart, talán valamelyikünk egyszer átlépi a CÉL vonalát és megnyeri a játékot. Hogy mi lesz a jutalma, az legyen meglepetés.

"Az emberek játszanak a szavakkal. Úgy éppen, mint a gyermekek a játékkockákkal. Csakhogy a szavak veszedelmesebbek, mint a játékkockák. Nem lehet összeszedni őket, és elrakni a ládába, ha rosszul sikerült a játék. A szavak örökre ott maradnak, ahová az első pillanatok hangulatában helyeztük őket. Láthatatlanok és megfoghatatlanok, és ezért nem lehet kijavítani a hibát, amit elkövettünk velök. Az emberek hihetetlenül könnyelműen játszanak a szavakkal."

Egy-egy apró megjegyzés, vagy mondat, is tönkre tehet és lerombolhat bennünk erősnek gondolt "építményeket". És akkor bizony kiesünk a játékból.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szexpajtas.blog.hu/api/trackback/id/tr921760277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása