Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

SzexPajtás 2009.08.26. 15:17

Szex és lélek

Ismét élvezem az írást. Voltak napok mikor azon gondolkoztam,hogy hagyom a fenébe ezt a blogos dolgot,de be kellett látnom,hogy szükségem van rá hogy kiírjam magamból az érzéseimet.

Visszaolvastam néhány bejegyzésem és feltűnt, hogy egy általam nem tervezett irányt vett a blog tartalma. Sokat írok az érzéseimről. Talán ez arról árulkodik,hogy bizony bizonytalan vagyok és küzdök saját magammal. És tényleg így van. Az egyik felem keményen ragaszkodik jelenlegi életemhez,kapcsolatomhoz. A másik felem viszont szeretne egy esélyt. Egy esélyt egy újra,izgalmasra,valami másra.

Soszor eszembe jut, hogy milyen jó lenne kapni az élettől egy olyan hetet amiért nem tartozom felelősséggel. Biztosan vele tölteném ha tehetném. És hogy megelégednék e egy héttel az valószínűleg ennek fényében már egy jóval könnyebb döntés lenne.

Ami az elmúlt évek során mindvégig visszatartott attól hogy komolyabbra fordítsam vele a dolgokat (hogy Ő akrata e valaha is arról nem tudok nyilatkozni) az az,hogy annyira erős személyiség, hogy mármár ijesztő a határozottsága. Nem biztos hogy meg tudtam volna bírkózni vele. Így viszont a kérdéseimre talán sosem kapok választ, és marad a rengeteg mi lett volna ha. Amit butaság feltenni tudom, de az ember szeret eljátszani azokkal az álmaival,vágyaival amik talán sosem válhatnak valóra. 

Érdekes érzés volt egy utazás kapcsán felismernem, hogy hiányzik. Nem tudtam volna megfogalmazni miért és miképpen, de hiányzott. Aztán ez az érzés el is múlt, de az az igazi szívfájdító hiányérzet kerített hatalmába ami néhány könnycseppet is képes csalni az ember szemébe.Furcsa volt mindezzel szembesülni.

És a szex!!! Azt hiszem ezt nehéz lenne megfelelő módon szavakba önteni. Talán a hihetetlen szó a legtökéletesebb kifejezés rá. Még mindig remeg mindenem amikor hozzámér, vetkőztet csókol és ölel. A legfurcsább hogy bizony Ő is. Sosem volt számomra idegen a teste, a mozdulatai az illata. Az első pár alkalom persze szorongással töltött el, de nem miatta, hanem inkább magam miatt. Szerettem volna a maximumot adni minden tekintetben. De sosem voltam szégyenlős előtte, sőtt. Bár eleinte Ő kishitű volt ám, de mostanra talán sikerült meggyőznöm őt minden, saját magáról alkotott negatí vélemény ellenkezőjéről. Talán mostmár elhiszi, hogy minde úgy tetszik ahogy van kivétel nélkül. És legnemesebb testrésze pedig egyszerűen csodás. Az íze, ahogy ölelésnél érzem a nadrágján keresztül, amikor bennem van és amikor nincs akkor is. Egyszer szeretném őt hosszan kényeztetni, és csak élvezni mindenét. Egyetlen pillanat alatt a hatása alá tudok kerülni. Félelmetes belátni, hogy mennyire tudok vágyni valakire. Mindig is erősnek céltudatosnak, határozottnak tartottam magam, de Ő a gyengém.Egyszerűen az első pillanattól kezdve ellenálhatatlannak tartom és vonzódom hozzá, hol így hol úgy, de szexuálisan fixen. 

Jó lenne ha ez az álomvilág még sokáig megmaradna.  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szexpajtas.blog.hu/api/trackback/id/tr611339941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Burgermeister 2009.08.28. 12:16:31

ez szuper érzés...ritka az ilyen alkalommal..:)

SzexPajtás 2009.08.28. 12:19:18

szuper bizony.....nem is akármennyire,és rájöttem hogy szeretem ezt a blogot!
süti beállítások módosítása