Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Meglepetésként ért a hívása, bár bíztam benne, hogy keresni fog. Gyors egyeztetés, helyszín megvan, irány oda. Kissé hideg van, így szerzett takarót. A hideget nem bántam, legalábbb lehetett kicsit bújni. Bár örökké tartanának azok a pillanatok.

Gyorsan ledobáltuk magunkról a roháinkat és bebújtunk a takaró alá, szorosan egymáshoz simulva, én próbáltam csalni, így a fehérneműmet magamon hagytam. Persze 2 perc sem telt el és már észrevétlenül le is került rólam. Az ért egy szemrehányó "Te csalsz" beszólást kaptam. Élveztem ahogy símogatott, és hogy símogathattam. Mintha csak most ismerkedtünk volna egymás testével. Az illata, az érintése......Jólesően izgató érzés volt. Aztán nem bírtam tovább, kényeztetnem kellett Őt a számmal. Most egész rövidre sikerült ez a része a játéknak, de még ha röviden is, ki nem hagynám, hogy néhány finom csókot és egy kis kényeztetést ne adjak neki. Aztán föléhajoltam és lassan beleültem. Imádom érezni magamban. Lassan, majd egyre gyorsabban estünk egymásnak. Néha megálljt parancsolt és olyan szorosan ölelt mint még talán sosem. A "bár ne érne véget" pillanatok egyike volt. Csókolt ölelt, kereste a tekintetemet, és mintha szeretett volna belelátni a lelkembe, csak egy pillanatra, hogy meggyőződhessen arról amit gondol?! Vagy amit megkérdezne, de fél a válaszoktól, vagy talán én kérdeznék, és én egyenesen rettegek?!

Talán el kell engedned azt, aki voltál, hogy azzá válj, akivé leszel!
 

Annyira "belém passzol" hogy pillanatok alatt elégít ki. És olyan ördögien játszik a popsimmal, hogy hihetetlen. Sosem hittem volna, hogy tulajdonképpen az is egy erogén zónám, méghozzá nem is kicsit az. Néhány megállj után már Ő sem bírta tovább és belém élvezett. Hogy mennyire szeretem, minden rezdülését, azt a forróságot, ahogy akkor magához szorít és az egészet ahogy van. Aztán próbálkozott némi "utórezgést" kelteni, de a "fagyi visszanyalt" nem számított rá, hogy bizony az ott bent lévő izmocskákat is össze lehet húzni. Szóval egészen remekül "elbeszélgettünk" egymással. Beszélgettünk mg pár percig utána, aztán........

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: szex

A bejegyzés trackback címe:

https://szexpajtas.blog.hu/api/trackback/id/tr231800142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása