Érdekesen alakulnak a dolgok mostanában! Eredeti felállás hullámvölgyes,bár most épp az édestündérbogár fázisban vagyunk. Kíváncsi vagyok meddig tart? Belépett egy új szereplő is a "játékba". A vele töltött estéimről még a későbbiekben ejtek szót.

Eredeti felálláshoz visszatérve...Nagyon kellemesen működik a dolog. Amir ejelenleg a közelmúltból a legszívesebben emlékszem vissza. Kellemes este, ki-ki a maga társaságával a szórakozóhelyen. Mindketten tudtuk,hogy a másik ott lesz, nyilván vagyok annyira nőből,hogy kicsit jobban kicsíptem magam a megszokottnál! Meg is lett az eredménye. Elindultunk valamikor hajnalban hozzánk, ami annyira nem volt remek ötlet, ugyanis családom néhány tagja otton tartózkodott. Szálloda lett belőle, és mivel nem szeretünk kockáztatni mindezért autóztunk jópár kilométert.Hogy ne taljen unalmasan az út, itt-ott megáltunk egy-egy laza szopás erejéig, gondosan ügyeltem azonban, hogy nehogy eldurranjon,mert nagyon vágytam már rá. Ő sem unatkozott, elszórakoztatta magát és engem azzal, hogy egész úton símogatott és ujjazott. Mire megérkeztünk, én már olyan állapotban voltam, hogy minden egyes ruhát egyetlen mozdulattal képes lettem volna letépni róla! Nem is kellett sokáig várnom hogy teljesen meztelen legyen... játszott, húzott izgatott. Ha jól emlékszem háromszor elégített ki! Igazán kellemes és őrült este volt! Azóta egy rövidebbre összefutottunk, kellemese ámde gyors állvahátulról szex volt. Meglepett, hogy így is viszonylag gyorsan kielégíthető.

Imádom hogy vele működik a csak szex és más semmi dolog!

Ketteske...jujj...izgalmas téma. Van és nincs egyszerre. Imádom és meg tudnám ölni. Ingadozó és kiszámíthatatlan... na vele nem működik a csak szex és más semmi. Részemről igen, túl vagyok az első érzelmi viharon, de Nála nem. Valószínűleg pontosan ezért kiszámíthatatlan és ingadozó. Felfogta hogy mi a helyzet, de érzelmileg nem kezeli megfelelően.

Végül pedig egy jótanács, vagy inkább tapasztalat. A kevesebb, néha több. Lehet valakinek nagy farka, de mire megy vele, ha nem tudja használni?! Ellenben ha kisebb és a tulajdonosa tud vele bánni az mindenkinek sokkal,de sokkal jobb:-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szexpajtas.blog.hu/api/trackback/id/tr562438851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása