Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egészen furcsa volt. Megbeszéltük, jön, találkozunk, keresek egy mefelelő helyet és szexelünk egy óriásit. Szentül meg voltam róla győződve, hogy le fogja mondani. De nem, ellógtam a munkából és a megbeszélt helyen találkoztunk. Majdnem egyszerre értünk oda. Szegény meglepődve konstatálta, hogy ez egy magánház és nem Hotel. Ki hitte volna, de elég sokan adják ki "felesleges" lakásukat akár 1-2 órára is. Mintegy nyugodt környezetet és biztonságot adva ezzel a titkos légyottoknak. Naná hogy rábukkantam egy ilyenre és ki is használtam a lehetőséget. Egy telefon, a megadott időben 2 órára szabad a lakás.

Kértem két percet, mivel le szerettem volna tusolni. Gyors mosdás lett csak belőle, türelmetlen voltam kissé. Ő is eltűnt két percre utánnam a fürdőben, majd megjelent egy szál boxeralsóban. Képtelen vagyok neki ellenálni. Gomb átkapcsol és csak Ő meg a szex létezik olyankor. 

Először a számmal kényeztettem, bár nem kellett nagyon felizgatni Őt, ágaskodott rendesen a drága. Egy darabig térdelt előttem, majd lefeküdt és elkezdett velem játszani. Persze csak úgy hogy azért én még továbbra is tudjam folytatni kényeztetését. Nagyon szeretem a számmal kényeztetni. És most megfelelő helyzetbe voltunk ahoz, hogy a fenekével is játszhassak kicsit. Élveztem, hogy ismerem a gyenge pontjait és hogy tudom, mivel lehet a végtelenségig izgatni. Mindeközben persze Ő sem volt tétlem, épp azon mesterkedett hogy könyékig belém tudja tuszkolni a kezét. Gondolta, hogyha már minimum 4 ujja bennem van a többi nem jelenthet olyan nagy gondot és azért egy kicsit tágabb puncival könyebben boldogul, mint az alapvetően szűk bemeneti nyílásommal. Csak azzal nem számolt, hogy pillanatok alatt össze tudok szűkülni és a tornának köszönhetően rá tudok szorítani úgy hogymeg sem bír majd moccanni bennem. Mindenesetre nem szóltam, én élveztem, hogy minden mozdulatommal egyre jobban és jobban felizgatom.

Végre az ölébe ülhettem. Ott feküdt alattam és..... azok a szemek és tekintet, az a mosoly és az az illat. És még csodálkozik, hogy féltékeny voltam és hisztiztem?! Persze ezzel cukkol folyton.... Nem tehetek róla így sikerült.

Visszatérve eredetei témámhoz. Ott feküdt alattam, persze nem bírtam türtőztetni magam és elkezdtem rajta lovagolni és pillanatok alatt kielégített. Mostmár minden akadályt elhárítottam, így nyugodtan izgathattam az őrületig. Nagyon szereti, ha föléguggolok és lassan ráereszkedem. Lefogtam közben a kezeit, hogy nehogy irányíthasson, csak azt érezte, hogy a forró és nedves puncimba egyre beljebb és beljebb csúszik. Élvezte.... majd hogy kicsit még inkább felhúzzam finoman a popsimba irányítottam Őt. Na de hogy ezt mennyire szereti..... én pedig nézni Őt közben. Szenved de élvezi minden mozdulatomat. Néha megálljt parancsol, de Ő sem bírja türtőztetni magát.

Nagyon akartam hogy belém élvezzen. És egyszerre élveztünk és éreztem ahogy mindene összerándul és élvez. Élvezi a testemet a mozdulataimat, engem.

Bevezetett a "fütyimosás" rejtelmeibe szex után. Édes volt. Persze még mindig azzal cukkol(t), hogy féltékeny voltam, gyanítom ,hogy még egy darabig hallgathatom ezt Tőle.

Mindenesetre jó volt és már nagyon kellett. Hiányzott. Nem tudnám megfogalmazni, hogy pontosan mi! A szex, vagy hogy ott legyen és érezzem, vagy mindkettő, vagy még millió másik dolog is lehet.... mindenesetre élveztem Őt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szexpajtas.blog.hu/api/trackback/id/tr421726833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása