Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

SzexPajtás 2010.04.22. 12:17

Mélység

Eseménydús napok, munka, megszokot kapcsolat, megszokott mozdulatok és megszokott a szex is.

Azonban végre volt lehetőségünk találkozni. Megtörte a megszokást! Találkozás, szokásos hely, és egy - ahogy Ő előszeretettel nevezi - laza szopás. Időnk nem volt túl sok, így gyorsan a léyegre tértem. Szeretem az orális szexet vele, szeretem kényeztetni Őt, bár ez most kicsit keményebbre sikerült. Gyakorolhattam kicsit a mélytorok technikát.

Nade, az események egy őszinte megdöbbenéssel kezdődtek, mégpedig amikor szembesültem vele, hogy a már jól megszokott ágyunkat eltávolították az ominózus helységből. Jó női agy, rögtön működésbe lépett a vészorgatókönyvek gomb, és pár másodperces esélylatolgatás után, arra jutottam, hogy a hálózsák is lehet kényelmes! Mire ezek a gonolatok átsuhantak addigra nem volt rajta nadrág. Nem mintha a türelem mintapéldánya lennék, de ezen még én is meglepődtem. Ott találtam magam, szemben kedvenc játékszeremmel, és már a számban is volt.

Előzőekben nehezményeztem, hogy azért lehetne kicsit keményebb is néha. Na most megkaptam a magamét. Ahogy illik úgy diktálta a tempót, és jó mélyen a számba nyomta magát. Az az igazi könnyezős orál volt. A harmadik jó mély lökés után el is durrant. Futólag pillantottam az órára csak, de nem volt öt perc a dolog.

Rendbeszedtük magunkat és már ott sem voltunk.

 

A dologhoz azonban hozzá tartozik, hogy már igazán vágyom egy - még ha nagyon gyors is - normális együttlétre. Nem tudok nem vonzódni hozzá szexuálisan. (Na nem mintha valaha is próbáltam volna nem vonzódni hozzá!) Szóval kell vele a szex! 

 Nem tudok a testének ellenálni, és nem is akarok!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexpajtas.blog.hu/api/trackback/id/tr441942294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása