SzexPajtás 2010.04.26. 16:00

Hirtelen

Váratlan találkozás! Hely időpont egyezet. Én érkezek előbb, még zuhanyozni is van időm. Megérkezik. Ugyanolyan izgalommal tölt el minden egyes találkozás. Néha buta kamaszlánynak érzem magam ilyenkor. Izgulok, és várom, és készülök minden egyes találkozásunkra. Ott áll velem szemben és épp a ruháim mennyiségét reklamálja. Gyorsan lehajigálunk magunkról mindent. Na jó a zokni maradhat:-) Imádom benne, hogy ilyen. És tényleg maradt a zokni!

Ott állt előttem meztelenül. Ölelt és csókolt és jujj..... Elkezdtem Őt a számmal kényeztetni, hogy mennyire imádom. Kezd ráérezni, hogy nem kell velem finomkodni, szeretem, ha kicsit keményebben és határozottabban irányít. Ebből kifolyólagmáris jó mélyen a torkomban éreztem Őt. Egyáltalán nem rossz érzés sőt. Persze sokan ettől is óckodnak, de isteni dolog, csak ajánlom mindenkinek a mélytorok kitanulását.

Hátulról hatolt belém, egyre gyorsabban és gyorsabban diktálta a tempót. Gyorsan az ágyra parancsoltam, mert még szerettem volna játszani vele. Szeretem a testét. Kényeztehettem Őt. A nyelvemmel végigsiklottam a popsiján a golyóin és pár pillanatra megállapodtam a farka hegyén. Majd újra kezdtem és egyre hosszabban időztem mindenhol. Élveztem, hogy élvezi, hogy emeli a csípőjét, hogy jobban hozzáférjek mindenhol. Ezzel nem csak Őt, de magamat is eszméletlenül fel tudom izgatni. Amikor azonban magamban érzem Őt, az leírhatatlan érzés. És most is mint általában, másodpercek alatt kielégített. Az a nagyon jóleső orgazmus, aminek az ember teljesen át tudja magát adni, és megszűnik minden. Néhány perc múlva Ő is elélvezett. Belém! Félelmetes mennyire jó dolog érezni, ahogy épp kielgül, és megfeszül minden izma. Ott feküdt mellettem teljesen meztelenül (pontosítok... zokniban). Fázott a kedves, így betakargattam, majd én is bebújtam a takaró alá. Megint a dilemma..... jólesett volna hozzábújni, de valamiért ismét nem tettem. Összeszedtük magunkat, majd beültünk egy kávézóba. És ki-ki ment a maga útjára.

Aztán az este érdekes fordulatot vett. Még összehoztunk egy "laza szopást". imádom a beszólásait, most épp azt közölte velem, hogy "úgy van ahogy hagytad". Alaposan megdolgoztatott, de ahogy éreztem egy nagyon jólesőt élvezett ismét. Élvezem és szükségem is van ezekre az estékre, délutánokra, pillanatokra. Vonzalmam nem szűnik, élvezem és imádom a testét és Őt is. Sosem éreztem ezt egyetlen pasival szemben sem. Nem tudom Ő mit tud, vagy miért vonzódom hozzá ennyire?! Nem lennék képes mással lenni, és elképzelhetetlennek tartom, hogy mástól is meg tudnám kapni azt amit tőle az ágyban.

Azt pedig amit igazából szeretnék nem árulhatom el! De tudom, hogy teljesülni fog! És különben is álmodni jó dolog. Meg szokták mondani, hogy az álmok viszik előre az embert. Mindenesetre jó! És élvezem, és kell, és és és és ........

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szexpajtas.blog.hu/api/trackback/id/tr411952965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása