SzexPajtás 2010.02.22. 14:31

Tartsd szabadon

Találkoztunk a héten. Sikerült egy nyugodt pár órát találnunk amit együtt tudtunk tölteni. Nagyon értékesek számomra ezek a percek. Igazából nem tudnám megmondani hogy miért,mert a szex csak egy része a dolognak.

Előbb érkeztem. Szoba megoldva, gyorsan letusoltam. Amint megérkezett hatalmába kerített a már ismert érzés. Sosem fogom megszokni és megunni. A csók az ölelés az illat az érintés. Ott ált ismét előttem, meztelenül. Elkezdtem a számmal kényeztetni. Pillanatok alatt olyan izgalmi állapotba került, hogy meglepődtem. Gyorsan magának háttal fordított és már bennem is volt. Szeretem amikor heves és érzem, hogy kíván. A második menet kicsit lassúbbra és kevésbé hevesre sikerült. Azt hiszem nekem akkor inább arra volt szükségem. Ennek köszönhetően nagyon gyorsan kielégített. Ilyenkor azt szeretném bár sosem érnének véget azok az órák. A beszélgetések, az összenézések, a lopott mosolyok. Jól esne hozzábújni. Sokszor túlságosan akartam vagy talán még akarom Őt. Szörnyű kimondani, de szükségem van rá.

“Valójában semmit sem birtokolsz, csak őrzöl egy darabig. S ha képtelen vagy tovább adni azokat, akkor azok birtokolnak téged. Bármi legyen is a kincsed, úgy tartsd a markodban, mintha vizet tartanál. Mert ha megszorítod, eltűnik. Ha kisajátítod, tönkreteszed. Tartsd szabadon és örökre a tiéd marad.”

A bejegyzés trackback címe:

https://szexpajtas.blog.hu/api/trackback/id/tr261780944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása