SzexPajtás 2010.01.19. 17:15

Orgazmus

Rájöttem hogy én nem csak a szexet szeretem vele, hanem a leginkább kielégíteni. Csodálatos dolog amikor érzem már előtte néhány pillanattal, hogy közel jár. Megfeszülnek izmai, csípűjét előretolja és egyszer csak óriási erővel élvez. Milyen érezni? Átélni? Tapasztalni? Rendkívüli. Magam sem értem hogyan lehetséges, hogy ilyen reakciókat váltson ki belőlem ez az egész, de valami hihetetlen élmény. Érezni magamban Őt ahogy élvezi a szexet és engem.  

Szeretem a testét és mindazt amit ad nekem. Élményt, vágyat, gyengédséget, erőt. Szeretem azt a világot amikor ketten vagyunk, mikor a karjaiban alhatok el. Pillanatok, emlékek, érzések. Álomvilág, titkok.....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szexpajtas.blog.hu/api/trackback/id/tr51685188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása