SzexPajtás 2010.05.13. 16:26

Vonz(ód)ás

Ilyen vacak egy időt...... szakad és sötét van, és napsütést akarok, mosolyokat és jókedet akarok!!!!!!

Kicsit kezdtem mostanában "feladni" a dolgot. Értelmetlennek és negatívnak éltem meg mindent Vele kapcsolatban. Aztán elérkezett egy pont, mikor átfordult ismét minden nagyon pozitívba és élvezhetőbe. Ismét Ő volt az erősebb. A ragaszkodásom irányába, a hihetetlen érzelmi reakcióim felé, illetve a vágyam, ami nem csillapodik.

Ismét egy csodálatos együttlétet sikrült összehoznunk. A helyzet furcsaságában volt a szépség. Már nagyon hiányzott. Olyan "meggondolatlanul", amikor az ember már csak arra képes koncentrálni, hogy lássa és érezze a másikat, ott legyen a közelében, hallja a hangját, érezze minden rezdülését. És "megkaptam" ott volt ismét, és úgy éreztem Neki is hiányoztam.

A "laza" szopás ismét előjátékként funkcionált, bár nem kellett sokat dolgoznom Rajta, ágaskodó szerszámmal érkezett. Az ágy kissé problémás kérdéssé vált, de megoldottuk a dolgot. Már mögöttem is térdelt és bennem is volt. Jó érzés amikor a kezei a csípőmre simulnak, és finoman irányítanak. Azonban mivel szeretek én irányítani, ezért már hanyatt is fektettem. Beleültem merevedő szerszámába. Nem akartam, hogy vége legyen. Ahogy csókol, ahogy ölel, minden mozdulatát élvezem, és szeretem. Másodpercek alatt a csúcson voltam. Teljesen át tudom adni Magam Neki és annak amit tesz velem. 

   Nem hagyta, hogy pihenjek, és mozdulatlanná váljak. Egy határozott mozdulattal megfogta a csípőmet, és irányított. Föléguggoltam, és úgy járt bennem ki, s be, hogy csak a forró puncimat érezte. Itt megálljt parancsolt. Másodpercekre volt a kielégüléstől.

Azt szerette volna, ha a számba élvezhet. Előtte játszottam kicsit a popsijával is, érezhetően nagyon élvezte a dolgot, ahogy a nyelvemmel ott kényeztetem. Rövid játszadozás után, a számba vettem merev farkát, és elkezdetem szopni, úgy ahogy nagyon szereti. Megkért, hogy forduljak, úgy, hogy Ő is tudjun játszani a puncimmal. Ilyet még sosem tett. Hihetetlen érzés volt ahogy egyre erőteljesebben nyalt, amíg el nem ért a csúcsra. Imádom, hogy közben minden izma megfeszül. Jó volt ismét vele lenni. Feltölt hihetetlen módon.

Ameddig nem adsz helyet a lelkedben valakinek, aki éppolyan fontos neked, mint saját magad, addig mindig magányos maradsz.

A bejegyzés trackback címe:

https://szexpajtas.blog.hu/api/trackback/id/tr382000455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása