Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

SzexPajtás 2010.01.11. 12:24

Idén először

Annyira aranyos volt, hogy nagyon meglepődtem. Többször hívott, kedves volt és figyelmes. Aztán találkoztunk és hosszú idő után újra együtt lehettünk. Már nagyon kellett. Kellett hogy érezzem Őt. Hogy egy picit abban a világban létezhessek amiben olyankor vagyok. Jó volt csókolni, ölelni, érezni. Hideg volt, de nem számított. Nadrág le és már a számban is volt. Jól esett neki, élvezte, hogy kényeztetem. Sokáig nem bírta, és szeretett volna bennem lenni. Persze nem kellett kétszer mondania, már majd megőrültem érte. Hanyattdöntött az ágyon, nyelve egyszer kétszer végigsiklott akkorra már forró puncimon. Fölémhajolt és végre magamban érezhettem Őt. Aztán pillanatok alatt belémélvezett. Először az lepett meg, hogy pillanatok alatt, másodszor pedig, hogy belém. Egyiket sem bántam. Édes volt, mert rendesen rosszul érezte magát amiatt hogy olyan gyorsan kielégült. Pedig ha tudná, hogy ez az egyik legnagyobb bók egy nőnek. Ha annyira fel tud izgatni egy pasit, hogy az másodpercek alatt kielégül. Mindenesetre kedves volt hogy ennyire bántotta a dolog.

Beszélgettünk még egy kicsit utána, amit szintén élveztem. Olyan tud lenni mint egy kisgyerek. Szeretem ezt benne.

Jó volt együtt lenni!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexpajtas.blog.hu/api/trackback/id/tr851663365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása