SzexPajtás 2010.01.18. 11:44

Együtt-alvás

Nem is tudom hol kezdjem......a hét közepént találkoztunk, beszélgettünk egy jót és bár fáradt volt, nem kellett túlságosan győzködni, hogy álljunk meg egy gyors menetre valahol. A gyors menet nem is lett olyan gyors, ahoz képest, hogy a kocsiban sikerült kivitelezni. Először a számmal kényeztettem, majd az őlébe ültem, szembe vele. Szólt a zene és valami olyan fura hangulatba kerültem/tünk, hogy igazából egy kellemes szeretkezés lett a dolgoból. Nagyon élveztem. Kaptam közben egy-két fenyegetést ugyan, hogy majd jól ellátja a bajomat legközelebb.

És eljött a nagyon várt nap. Előző este alig aludtam, úgy izgultam mint egy buta kamaszlány:-) Szálloda, én előbb értem oda, de jelezte, hogy késni fog. Vártam. Megérkezett beengedtem és kedvesen egy csókkal üdvözölt, majd közölte, hogy olyan mintha hazaérne. Azt hiszem ennél kedvesebb dolgot nem is mondhatott volna. Lehuppant a fotelba és csak mesélt- csak mesélt. Szeretem Őt hallgatni és szeretem, hogy beszél nekem magáról. Aztán elment zuhanyozni. Nem tudom meddig beszélgethettünk,de gyanítom jó sokáig. Zuhany után bebújt mellém az ágyba. Annyira nem érzem még a határokat vele szemben, hogy sok dolgot nem merek megtenni amit egyébként lehethogy meg kellene. Na ezt jól megmondtam...... szóval egy kellemes szexben volt ismét részem. Egy kis orális kényeztetéssel indítottam, mert az sosem maradhat ki. Mindketten nagyon szeretjük. Magára húzott és lassan belémhatolt. Ezt az érzést sosem fogom megszokni annyira jó. Magához húzott és átölelt. Minden nap akarom ezt az érzést! Vannak olyan pillanatok amikor szívesen megállítanám az időt és kicsit hosszabban elidőznék és kiélvezném a pillanatot. Hát ez is egy ilyen pillanat volt.

Aztán elaludtunk. Egész éjjel átölelt (és horkolt). Vicces volt, mert két egymás mellé tolt ágyon aludtunk amiről a matrac folyamatosan lecsúszott. Mit össze nem szerencsétlenkedtem egész éjjel, hogy ne a két matrac között kelljen aludnom. Bár nem sokat aludtam, minden mozdulatára felébredtem, nehogy zavarjam őt a pihenésben. És mivel nem aludtam így volt időm ismétt megállapítani, hogy igen jóképű egy pasi:-) Hosszasan tudtam tanulmányozni az arcát.

Aztán reggel felbredtünk kicsit összebújtunk. Szeretkeztünk egyet. Amit Ő még nem tud, hogy utálom reggel a szexet. Őt viszont ahogy kinyitottam a szemem és megláttam magam mellett kívántam. Hát egy újabb érzés, tapasztalat. Összeszedtük magunkat és elindultunk haza. Vicces meglepetés fogadott minket a szálloda recepcióján. Egy ismerős üdvözölt széles mosollyal! És mindkettőnket ismer....egészen vicces arcot vághattunk mindhárma. Ő nagyon nem értette hogy akkor mi most hogy?! Mi meg meglepetten fogadtuk, hogy akkor Ő ott dolgozik?! Rövid idő alatt meggyőztük egymást és magunkat, hogy Ő tuti nem fog elárulni minket. Azért biztosra mentem és délután még fölhívtam, hogy akkor ugyehogyugye? Megittunk még egy kávét és ment indenki a maga útjára.

.....nagyon nem volt kedvem egyedül lenni este. Kitalálta hogy menjünk el bulizni. Kedvem is volt hozzá, meg miért is ne, szóval igent mondta. Aztán végül nem találtunk olyan helyet ahol ne buktunk volna le, így egy kedves fogadóban ismét aludtunk és szexeltünk egy jót. Bár ideges és fáradt volt ezt az ágyban kicsit sem éreztem rajta. Gyengéd volt és odafigyelt rám. Jó lenne megfejteni, hogy miért jó vele a szex ennyire. Lehet egyszerűen csak biológia és kémia.

Offtopic: Elkezdtem naplót írni. Visszamaenőleg Jan 1-ig megírtam. kíváncsi leszek meddig bírom. Most izaglmas, csak nehogy valaki beleolvasson,mert akkor itt a világ vége!!!! Ebből az okból az irodában fogom tartani elzárva.

Ha lehetne szívesen visszaforgatnám most az időt néhány nappal. De mivel nem lehet ezért elfogadom, beletörődöm és örülök annak ami van. Meg az emlékek szép dolgok.

A bejegyzés trackback címe:

https://szexpajtas.blog.hu/api/trackback/id/tr811681603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása